LA CHARCA DE COQUI

DONDE TODO SE SABE

ESTA ES LA CHARCA AQUI COQUI, JM, ADRIANA 444, EL BRONX, EL MONGO NI LOS BANDIDOS MANDAN

PARA RICHARD EL SAPITO OFENDIDO

elmanganaso

PARA RICHARD EL SAPITO OFENDIDO Empty PARA RICHARD EL SAPITO OFENDIDO

Post  elmanganaso on Tue May 25, 2010 11:09 am

]size=24]HOY ES EL PRIMER DIA DEL RESTO DE MI VIDA, BENDICIONES PARA TODOS.

Richard Car Rental

Subject: Re: LOS EMBUSTES Y MANIPULACIONES DE JAMES MENDEZ Today at 6:37 am

--------------------------------------------------------------------------------

Megustadinar wrote:
    QUE RARO!!!!!!!!!!!! HOY SE HAN DEDICADO EN IRAQDINARES A SACAR TODOS LOS POST VIEJO.......JAMES HABRA SACADO EL CINTURON DE EL QUE TIENE MAS TRUCO QUE EL DE BATMAN?????
    Y LA NILBETH COMO SIEMPRE CON SUS CUENTOS DE TINKERSHIT..........CHEQUEN POR STEDES MISMOS....

01-18-2010, 12:07 PM
    ADMIN
    Administrator Join Date: Apr 2009
    Preparacion y Procedimientos despues del RV....

--------------------------------------------------------------------------------

Iraqi Dinar Exchange after Revaluation Guide

Complete Guide to Exchanging Iraqi Dinar After Revaluation

How will I exchange my Iraqi Dinar when a significant revaluation occurs?
    Will there be any special restrictions for exchange?
    Will any forms need to be filled out for exchanging Iraqi currency?
    How can I find a reputable company and what will their process for exchange be?

It is likely that only a few banks, if any, in the United States will be able to initially handle Iraqi Dinar exchanges after a significant revaluation. Even the banks that are currently able to handle Iraqi Dinar transactions may be limited in their exchange ability due to their lack of focus on the Iraqi Dinar and their limited exchange resources. Banks that are not already setup to handle Iraqi Dinar transactions will likely be delayed as they work through their own internal procedures and processes to deal with the currency.

The most efficient and secure method for exchanging the Dinar is through a reputable Iraqi Dinar dealer that specializes in quickly and safely handling currency exchange transactions. If it is the same dealer from whom you originally purchased your Dinar, you have the added benefit of already having open lines of communication so that you know the specifics concerning any transactions, such as exchange rates, their procedures for processing Dinar purchases and sales, and their certifications and standing in the currency trading and investing communities.

The key criteria to look for in determining where to exchange Iraqi Dinar:
    1. Finding a dealer that has an established reputation for honesty and fairness.
    2. Finding a dealer that has the capitalization and banking connections to handle large exchanges.

Criteria 1: Established Reputation

When you initially chose a dealer from which to purchase your Iraqi Dinar, be certain that the dealer is properly certified and has the ability to exchange the Dinar in the future. A dealer should be able to provide documentation about their trading status and information about their company history whenever asked.

Better Business Bureau
    United States Treasury Department
    When choosing an Iraqi Dinar dealer, it is essential to ensure that the company is registered with the U.S. Treasury Department as a legitimate currency dealer. Also, check if the business is accredited and has a good record with the Better Business Bureau.

Criteria 2: Proper Capitalization and Banking Connections

In terms of being able to provide fast and secure financial services for clients, an Iraqi Dinar dealer’s capitalization and banking procedures are of paramount importance. If a Dinar dealer does not have the proper monetary or banking support to back up large transaction, they will be unable to provide their customers with money in exchange for a large amount of Iraqi Dinar.

http://www.iraqdinares.com/showthread.php?t=22914

Today, 02:30 PM
    nilbeth
    Fanático! Join Date: Mar 2009

JAMES;

BUENO PARECE QUE AL FIN NOS LLEGA LO NUESTRO.

MI FAMILIA Y YO TODO TE LO COMPRAMOS A TI, ME FALTAN UNOS RECIBOS PORQUE SE LOS DI A GENTE QUE LE COMPRE, PERO SOLO TE COMPRE A TI Y CONTIGO CAMBIAREMOS.

ESPERO EN DIOS QUE LLEGUE ESE BENDITO DIA PRONTO DONDE PODAMOS VER NUESTROS SUEÑOS REALIDAD.

TOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    MGD,QUE MAS SE PUEDE ESPERAR DE ESTA TROPA DE MALDITOS EMBUSTEROS Y EMBUSTERAS,EL ODIO Y CORAJE QUE SIENTO EN CONTRA DE TODOS LOS QUE SE DEDICAN A MENTIR Y TAMBIEN LOS QUE ME USARON DE MARIONETA PARA ANUNCIAR FALSOS RUMORES NO HAY MANERA DE DESCRIBIRLO,..DE VERDAD QUE ESE MISMO ODIO ME HA HECHO ESCRIBIR DE UNA MANERA LA CUAL ADMITO NO ES DE MI PERSONALIDAD,PERO ESTOS HIJOS DE LA GRAN PUTA JUGARON CONMIGO Y JUEGAN A DIARIO CON LAS ESPERANZAS DE MUCHA GENTE HUMILDE Y BUENA QUE ESPERANZADA DE MEJORAR SUS VIDAS VIERON EN ESTO UNA OPORTUNIDAD DE HACI LOGRARLO,LA GRAN VERDAD DE ESTO SERA QUE AQUI NADIE SE CONVERTIRA EN MILLONARIO TODO FUE MUY BIEN PLANIFICADO Y ORGANIZADO POR TODOS AQUELLOS QUE ESTAN EN LA VENTA DE DINARES,NO HAY ESPACIO EN MI PARA EL PERDON DE NINGUNO DE LOS QUE HA SABIENDAS MINTIERON,POR A TRAVES DE ESAS MENTIRAS USTEDES NO TIENEN IDEA O SI LA TIENEN DEL DAñO EMOCIONAL QUE OCASIONARON NO AL QUE LE SOBRA EL DINERO PERO SI A AQUEL QUE CON SACRIFICIO SE GANA EL PAN NUESTRO DE CADA DIA,POR MI Y POR USTEDES..............TANTO EN LA TIERRA COMO EN EL CIELO HAY JUSTICIA NINGUNO DE USTEDES ESCAPARAN DE RENDIR CUENTAS POR SUS ACCIONES.

PARA RICHARD EL FRUSTRADO

MIRA RICHARD LOS DINARES TE TIENEN AL BORDE DE UN COLAPSO MIRA MIJO RECOGETE A BUEN VIVIR TE ESTA PARECIENDO A BANDIDO ESTA SANGRANDO POR LA HERIDA QUE PENA . YO NO SE PORQUE TE QUEJA TANTO SI TU ESTA EN UN FORO QUE ES DE LOS FRUTRADO Y ESTAN CAMINO AL PANAMERICANO MIRA SI ERES TAN PACOTILLA QUE DESPUES QUE SE LO MAMATE A JAMES ESTA LLORANDO COMO UNA NENA TE PARECE AL CABRON MAYOR BRONX PATULECO.

NINGUNO AGUANTAN PRECION TODO LO HECHAN EN UNA LICUADORA Y NO HACEN UNO BUENO, ABOCHORNESEN MASO DE SABANDIJAS.

H
    AHORAN ESTAN LLORANDO COMO NENAS DE PRIMER GRADO

EL MANGANASO affraid RICHARD CON DIOS NO SE JUEGA HIPOCRITA
    [/size]

Current date/time is Mon May 20, 2019 4:11 am